Klient: Owens Illinois Polska S.A.
We Wrześniu 2019 roku, po gruntownej modernizacji Huty Szkła w Antoninku, której łączny koszt inwestycji sięgnął 39 mln EUR, Firma Owens Illinois Polska S.A. zdecydowała się na organizację specjalnych „Dni Otwartych”. Celem tego dwudniowego wydarzenia było pokazanie obiektu w nowej odsłonie, przedstawienie historii, procesu rozwoju na przestrzeni ponad 80-lat, dokonań oraz nowych celów. Nasza agencja była odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji i programu eventów oraz ich kompleksową realizację. Zarówno pierwszy, oficjalny dzień eventu dla Zarządu, Kierownictwa oraz Partnerów Biznesowych i Przedstawicieli Miasta, jak i dzień drugi dla Pracowników Huty wraz z rodzinami, spotkały się z dużym zainteresowaniem i bardzo dobrym przyjęciem.
Po oficjalnej konferencji Goście mieli możliwość zwiedzania Huty, zapoznania się z archiwalnymi materiałami w specjalnie na to wydarzenie przygotowanym Fotoplastikonie 3D, zapoznanie się z procesami formowania szkła, wzięciem aktywnego udziału w warsztatch, i wielu innych atrakcjach. Dzień uświetnił także bankiet podczas, którego Gościom czas umilała wokalistka Julia Stolpe z zespołem. Główną atrakcją był autorski spektakl rysowania pisakiem - materiałem z którego powstaje szkło - opowiadający historię huty, jej przełomowe momenty, ludzi, i wartości którymi Firma chce się kierować w dalszym rozwoju.